Reference

V lednu 2020 byla na trh uvedená první kolekce zlatých šperků s lab-grown diamanty PURE LINE společnosti TIAMI. Vedení tohoto projektu po marketingové stránce mě dokonale naplňuje. Je to úžasný český startup, který pracuje s myšlenkou udržitelnosti a ekologie. Ukázky marketingové komunikace:

Backstage video přibližuje atmosféru focení celé kampaně PURE LINE .

Tyto krátké video upoutávky odstartovaly před kampaň kolekce PURE LINE na Facebooku a Instagramu.

Hlavním prodejním kanálem společnosti TIAMI je prodej prostřednictvím e-shopu. Jedním ze stěžejních úkolů bylo postavit moderní a funkční e-shop.
https://www.tiami.cz

Důležitou součástí on-line prodeje je komunikace na sociálních sítích FacebookInstagram a Linkedin.

Funkční a úspěšný e-shop nemůže fungovat bez svého blogu.

 

Brožura „A co víc pro krásné nehty?“ (2019) vznikla ve spolupráci se společností Blažek Glass, s.r.o. Její cílem bylo zajímavou formou představit novinku společnosti skleněný pilník a leštičku v jednom File´n Shine.

Spolu s brožurou vzniklo také video „A co víc pro krásné nehty? (2019)“ ve 3 jazykových mutacích a dvou stopážích.

Projekt Crystal Sky (2018) vznikl ve společnosti Preciosa Beauty, s.r.o. kde jsem přes 13 let pracovala na pozici marketingového ředitele.

Cílem projektu bylo uvést na mezinárodní trh novou kolekci šperků se stejným názvem. Celá kampaň měla online i off-line část. Vizuály online kampaně jsi můžete prohlédnout nyní.

Crystal Garden (2017) byla krásná kolekce šperků, kterou jsem připravovala spolu s mými kolegy se společnosti Preciosa Beauty, s.r.o. I tato kampaň obsahovala on-line i off-line část. Ukázky z přípravy marketingové komunikace si můžete prohlédnout nyní.

K nejkrásnějším projektům mé kariéry ve společnosti Preciosa patřila spolupráce s Národním divadlem. Hlavní představitelka Sněhové královny byla zdobená broušenými kameny z českého křišťálu. V duchu spolupráce připravoval můj marketingový team spolu s teamem Národního divadla společnou marketingovou komunikaci.

Další reference